Subject: Unipiha tee 22A, B, C ja D kinnistutele juurdepääsu taotlus
From: "Janek Pabor" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Dec 2024 15:10:03 +0200

Tere!

Ettevõte Vikatimees OÜ soetas kolm kinnistut Unipiha tee 22B, 22C ja 22C 
eesmärgiga muuta maad ärimaadeks, mis toetaks tänast majandustegevust.
Sooviksime Unipiha tee 22D kinnistu keskelt mahasõitu taotleda, et muuta 
majandustegevus võimalikult mugavaks. Hetkel on meil ka naaber Unipiha tee 
22A( Sinna planeeritakse ühepereelamut), kellega peame jagama ühist 
mahasõitu ja praeguse planeeringut vaadates peab naaber sõitma koju läbi 
Vikatimees OÜ raiejääkide laopindade, mis teeb meile keeruliseks hallata 
antud kinnistuid (turvalisus)  Meie majandustegevuse käigus tekib ka ohtralt 
raiejääke, mis ei ole ladustatud kujul dekoratiivne.
Soov tekitada ühe mahasõidu asemele kaks- üks, mis teenindab ettevõtet ja 
teine, mis on osaks naabri koduväravast.
Vald on meie plaanidega nõus ja soovitatigi transpordiameti poole pöörduda 
mahasõitude osas.
Mida peame järgmiseks tegema? Kogemus puudub.
Ette tänades
Janek Pabor
Vikatimees OÜ
+37255593732

* 
<https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://transpordiamet.ee/mahasoidud>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.